امروز سه شنبه ۰۳/۱/۲۸

خوشه های كسب و كار در قم به يک فرهنگ تبديل شده است

.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، فرهنگ سازی را مهمترين اقدام در راستای نهادينه كردن سياستهای دولت در راستای رونق اقتصادی و اشتغال عنوان كرد.

به گزارش روابط عمومی شركت شهركهای صنعتی استان قم، مهندس امیرهوشنگ طیبی نژاد مدیرعامل شهرک های صنعتی قم در جمع اعضاء كميته كارشناسی خوشه های كسب وكار اظهار داشت: زمانی سیاست های كلان كشور و دولت در بدنه كسب و كار خود را نشان می دهد كه ابتدا به یک باور و فرهنگ عمومی تبديل شود.

وی در اين نشست كه نمايندگان استانداری، جهاد كشاورزی، اداره كار و تعاون، صنعت، معدن و تجارت، مركز رشد، پارک علم و فن آوری و عاملين خوشه های كسب وكار قم حضور داشتند گفت: همدلی و همزبانی صنايع كوچک و عاملين خوشه ها با صنعتگران در استان به گونه ای بوده است كه امروز اين توليد كنندگان هستند كه تداوم برنامه های حمايتی شركت شهركهای صنعتی را مطالبه می كنند.

مديرعامل شركت شهركهای صنعتی قم از تعامل مثبت دستگاه های اجرايی استان در راستای پيشبرد اهداف خوشه های كسب و كار قدردانی كرده و بر ضرورت رفع نياز توليد كنندگان در سطح استان تأكيد كرد.

گفتنی است در ادامه برنامه اين كميته، مدعوين از چندين واحد توليدی عضو خوشه های قم و از شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) در قنوات بازديد كردند.