امروز جمعه ۰۳/۱/۳۱

دوره آموزشی نرم افزارهای طراحی و نقاشی فرش دستباف برگزار شد

.


گروه خبر، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم از برگزاری دوره آموزشی نرم افزار طراحی و نقاشی فرش دستباف قم با حضور جمعی از هنرمندان طراح و نقاش فرش دستباف قم در روزهای 5، 6 و 7 خرداد ماه 94 خبر داد.
مهندس طيبي نژاد با اشاره به اهمیت آموزش در راستای توسعه خوشه های صنعتی در این خصوص اظهار داشت: این دوره در سند برنامه عمل سال سوم توسعه خوشه فرش دستباف قم قرار دارد که با تأیید مرکز ملی فرش ایران و تخصیص بودجه مورد نیاز و با مدیریت انجمن هنرمندان طراح و نقاش فرش دستباف قم و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، شرکت شهرکهای صنعتی استان قم و دفتر توسعه خوشه فرش دستباف قم و با هدف ارتقاء توان طراحی به عنوان فاکتوری بسیار مهم در فرش دستباف در سالن مسعود سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برگزار گردید.
وی افزود: در این دوره آموزشی کلیات نرم افزار بوریا از نصب و راه اندازی این نرم افزار تا موارد کاربرد آن در طراحی، رنگ آمیزی، نقطه چینی، سایه بندی و... تدریس شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم در پایان اظهار داشت: برگزاری چنین دوره هایی علاوه بر به روز کردن اطلاعات و رفع نواقص موجود باعث تقویت روحیه همکاری و تبادل تجربیات و دانش بین اعضای اصلی خوشه می گردد.