امروز شنبه ۰۳/۲/۱

کسب رتبه نخست کارگزار خوشه های کسب وکار توسط شرکت شهرک های صنعتی قم در کشور

.

 

استاندار قم و معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اهداء لوحی از کسب رتبه نخست شرکت شهرک های صنعتی استان قم بعنوان کارگزار خوشه های کسب وکار کشور تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار با معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم که به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد با اهداء لوح تقدیری، کسب رتبه نخست شرکت شهرک های صنعتی استان بعنوان کارگزار خوشه های کسب وکار کشور را نشانه همدلی همه دستگاههای استان دانست.

وی در این دیدار با بیان اینکه جوان بودن مجموعه شرکت شهرک های صنعتی قم یک امتیاز بالا بشمار می رود گفت: این مقام بدست آمده بواسطه حمایت ها و همکاری سایر دستگاهها و عملکرد خوب این شرکت است و امیدواریم با تلاش های بیشتر ضمن حفظ این دستاورد قله های ترقی بخش های دیگر نیز به دست آید.

استاندار قم ضمن اعلام حمایت همه جانبه مجموعه استانداری و سایر دستگاه ها از بخش صنایع کوچک و شهرک های صنعتی قم خاطرنشان ساخت: توافق صورت گرفته بین ایران و کشورهای جهانی در آینده ای نه چندان دور فضای جدیدی را پیش روی استان قم و بخش صنعت قرار می دهد و ما از امروز خود را آماده سرمایه گذاری و توسعه صنعتی کرده ایم.

وی توجه به تأمین زیرساخت ها و رفع نیاز واحدهای صنعتی را مد نظر قرارداد و تصریح کرد: امروز استان قم از کمبود آب رنج می برد و نیاز اصلی صنعت نیز آب است؛ استان می تواند با مدیریت صحیح و تخصیص درست ضمن رفع کمبودهای استان آب مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی استان را نیز تأمین کند.

فرجی معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد شرکت شهرک های صنعتی قم این شرکت را جزء برترین های کشور معرفی و بر ضرورت حمایت و تأمین نیازهای شهرک های صنعتی توسط مجموعه دستگاه های استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه با رفع تحریم ها در آینده شاهد رشد فعالیت های تولیدی و افزایش مصرف انرژی در بخش صنعت روبرو خواهیم بود تأکید کرد: برای اینکه فردا با مشکل برق و آب و زمین مورد نیاز سرمایه گذاران روبرو نشویم از امروز باید به فکر رفع آنها باشیم.