امروز سه شنبه ۰۳/۱/۲۸

مستند شورای مزد خوشه كسب وكار فرش دستباف قم منتشر شد

.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از تدوين و عرضه مستند شورای مزد خوشه كسب وكار فرش دستباف استان همزمان با 21 مرداد روز ملي حمايت از صنايع كوچك خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، مهندس امیر طیبی نژاد با اعلام اين خبر اظهار داشت: در آستانه 21 مرداد روز ملی حمايت از صنايع كوچك خوشه كسب و كار استان شوراي مزد كه كاري ابتكاري و منحصر به فرد در كشور مي باشد را در قالب فيلم مستند كوتاه تدوين و در اختيار علاقمندان و ذينفعان قرار داد.

وي با بيان اينكه شوراي مزد كاري ابتكاري از فعالان خوشه فرش دستباف قم است توضيح داد: در اين شورا اعضاء اتحاديه به همراه نمايندگاني از سوي بافندگان و تجار براساس زمان، كيفيت بافت، هزينه، نوع فرش، نقشه و نوع بافت در حضور بافندگان فرش اقدام به كار كارشناسي و قيمت گذاری مي نمايند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان قم اضافه كرد: اين اقدام در استان مورد استقبال خانواده فرش دستباف قرار گرفته و در اين بخش مشكلات فراواني را مرتفع نموده و از آن مي توان بعنوان تجربه ايي موفق در ساير استان هاي كشور بهره گرفت.

وي ادامه داد: براساس درخواست علاقمندان و ذينفعان و ساير استان ها با حمايت اين شركت توسط خوشه كسب كار استان مستند اين شورا تدوين و همزمان با روز ملي حمايت از صنايع كوچك در اختيار ايشان قرار گرفت.