امروز پنجشنبه ۰۳/۱/۳۰

اجرای برنامه 21 – 21 بزرگداشت روز صنایع کوچک در قم

.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از اجرای برنامه 21 -21 در این استان در آستانه 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم؛ امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برنامه 21 – 21 در سالن اجتماعات شهدا شهرک صنعتی شکوهیه برگزار می شود.

وی در خصوص علت نامگذاری 21 – 21 گفت: در این روز سه کتاب تألیف شده از تجربیات و دستاوردهای علمی سازمان صنایع کوچک که به همت شرکت شهرک های قم به چاپ رسیده رونمایی می شود که با احتساب این تعداد، آمار کتب منتشره توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به 21 می رسد.

وی خاطرنشان ساخت: همزمان با این رونمایی تعداد 15 پروژه عمرانی و زیر بنایی از جمله ایستگاه 10 هزار متر مکعبی تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی شکوهیه، تجهیز آتش نشانی شهرک ها و نواحی صنعتی محمودآباد قنوات و طغرود و واحدهای خدماتی- تجاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم رسماً به بهره برداری می رسد.

مهندس طیبی نژاد یادآور شد: عملیاتی شدن و بهره برداری از پروژه های عمرانی در سطح شهرک های صنعتی قم منوط به افتتاح رسمی نیست و هر زمانی که پروژه ای آماده شود، خدمات رسانی به صنعتگران را از همان زمان آغاز می کند. ولی مراسم افتتاحیه فرصت مناسبی است برای تقدیر از زحمات مدیران و کارشناسانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم مشغول فعالیت هستند.